Kjøpsinformasjon

Registrering
Før du kan begynne å handle, må du fylle inn søknadskjema. Registrering av ny kunde blir behandlet manuelt hos oss. Det kan derfor gå inntil en(1) arbeidsdag fra du sender din forespørsel til du får tilsendt informasjon om brukernavn og passord til innlogging.

Bedriftskunder
Bedrifter kan bestille varer enkelt via Internett. For at du skal få ønsket vare, må bestillingen være oss i hende kl. 14:45 dagen før levering

Privatkunder
Har du behov for hjemkjøring av dagligvarer?
Da kan vi også hjelpe deg med dette!! Hver fredag kjører vi dagligvarer til privathusholdninger i Sandnes-området (Lura, Varatun, Trones, Stangeland, Sentrum, Aspervik, Hana, Austrått, Ganddal, Hove, Skjæveland, Sandved og Julebygda) utkjøring koster kr. 65,- pr. levering + varene. For at du skal få ønsket vare, må bestillingen være oss i hende før kl. 14:45 torsdag for levering på fredag.

Hvordan handle
Til venstre finner du menyen for de forskjellig varegruppene. Klikk på en av hovedgruppene for å se varer i denne kategorien. Noen hovedgrupper har undergrupper som vil gi deg bedre oversikt (Det finnes egen kategori for Jærbakeren under Brød / Kaker / Kjeks).
Mer detaljert informasjon finner du ved å klikke på bildet eller lenken på produktnavnet.
Vet du varenavnet kan du enkelt søke denne opp ved på benytte søkefeltet øverst til venstre.

Priser
Alle priser er inkludert merverdiavgift.
Du vil alltid få "dagens pris" som er prisen på leveringsdagen. Prisene kan derfor avvike noe p.g.a. oppdateringer ved midnatt.
Den totale kjøpesummen som oppgis ved bestilling kan derfor også variere noe på grunn av små endringer i pris samt vekt på ferskvarer og vektvarer. Frukt og grønt varierer med sesong.
Dersom du samtykker sender vi informasjon pr. e-post om spesielle tilbud og nyheter hos oss.

Handlekurven
I handlekurven kan du til en hver tid se hva du handler. På toppen av vinduet vises produktene du har lagt i handlekurven. Du kan bruke pilene til å bevege deg opp eller ned i handlekorga, samt endre antall varer eller slette dem. Du kan velge å få handlekorgen opp i et eget vindu og gjøre de samme valgene her. Klikk da på "Vis handlevogn".

Bestille
Når du er ferdig med din bestilling klikker du på "Til kasse"-knappen i den gule ramma til venstre. Du vil da få opp en side der du må velge når og hvor du vil ha varene levert og hvordan du ønsker å betale. I bestillingen må du også krysse av dersom du godtar erstattningsvare. Det vil si for eksempel at vi kan ta Q melk istedet for Tine melk.

Bekreft
Nederst på bestillingssiden finner du knappene for å sende din bestilling. Ønsker du å endre bestillingen før du sender gjør du dette enten ved å velge nye produkter fra menyen eller slette fra handlekurven din. Husk at du må trykke bestill på nytt for at bestillingslisten skal oppdateres med dine endringer.

Bekreftelse
Når du har trykket send bestilling få du opp en bekreftelse som du kan skrive ut ved å trykke på "Åpne i eget vindu" for så å trykke på utskriftsknappen i nettleseren din.

Handlelister
Vi anbefaler deg å lage handlelister med varer som du bestiller fast. Du kan opprette flere favorittlister og administrere disse under valget "Mine favoritter".

Levering- og betalingsbetingelser

Levering
Bedriftskunder: Distribusjonsrunden begynner kl. 07:45 for bedriftskunder. Husk å legge inn bestilling før 14:45 for levering dagen etterpå. For levering mandag, må bestillingen være hos oss fredagen før kl. 14:45.
Vi kan av og til oppleve trafikkproblemer. Dette kan medføre noe forsinkelse, men du vil alltid få beskjed. Du betaler et leveringsgebyr på kr. 90,- pr. levering.
Privatkunder: Kunder med avtale om levering får disse levert fra kl. 11:30 fredager dersom bestillingen kommer inn før kl. 14:45 torsdag.
Når vi handler for deg som privatkunde betaler du et leveringsgebyr på kr. 65,-. Din bestilling må imidlertid være på minimum kr. 350,- (ekskl. leveringsgebyr). Betaling med kort eller kontant ved levering av varene hjemme hos deg.

Betaling
Bedriftskunder kan få innvilget kreditt, noe som forenkler handlerutinene betraktelig. Vi sender faktura hver uke.
Ved betaling med kort i nettbutikken vil det i tillegg til varene reserveres et ekstra beløp. Dette gjøres for å kunne dekke eventuelle prisendringer og/eller dersom en vare er utsolgt og det plukkes en noe dyrere erstatningsvare (se punkt om pris). Du vil uansett kun bli belastet det varene faktisk koster.

Pant
Om det ønskes tar vi med tomme flasker og bokser i retur. Kun rene tomme flasker med strekkoden intakt vil bli kreditert.
Ved større kvanta bør det opplyses om om dette i forkant slik at vi kan sørge for at det er nok plass i bilen.

Øl og Tobakk
Øl og tobakk salg følger noe strengere rutiner enn for salg i vanlig butikk. Ved kjøp av både øl og tobakk, må du ved levering vise legitimasjon på at du har fylt 18 år, samt signere for å ha mottatt varene.

Catering
Når du bestiller fra vår Cateringservice, er bestillingen kun å ansees som en forespørsel som må bekreftes av oss. Dette gjøres for å sikre at vi kan levere til avtalt tid. Spesiellt til høytider og konfirmasjonstid vil det fort bli mange bestillinger. Husk derfor å være ute i god tid med bestillingen.

Personopplysninger
Opplysningene du gir oss er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre handelen og levere varene du kjøper.
Alle personopplysninger som du oppgir til Joker Julebygda i forbindelse med registrering og kjøp vil bli behandlet konfidensielt.
Joker Julebygda garanterer at vi aldri kommer til å la en tredjepart benytte dine personopplysninger i markedsføringsøyemed.
Etter Personregisterloven har du rett til å be om innsyn i hvilke personopplysninger som er registrert om deg selv. Dersom opplysningene er uriktige, ufullstendige eller irrelevante kan du kreve å få dem rettet, supplert eller slettet.


Har du spørsmål eller problemer? Ta kontakt med Joker Julebygda på telefon: 51 67 11 11


Tilbake        Print Utskriftvennlig versjon
 
Webdesign: InBusiness logo   Powered by: i-tools logo